ΠΩΣ ΤΑ GARDEN CENTERS ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ TA NEA LIFESTYLE ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Επισκεπτόμενοι τις κατά τόπους αστικές αγορές για προμήθειες, σίγουρα είναι αναμενόμενο να βρούμε, μαζί με τα υπόλοιπα καταστήματα προμηθειών για το σπίτι, και ένα σιδηροχρωματοπωλείο. Ωστόσο, η παρουσία ενός φυτώριου – γεωπονικού καταστήματος σίγουρα θα ξάφνιαζε. Είναι μια εικόνα που μπορεί -για τα ελληνικά δεδομένα- να ξενίζει, αλλά πρόκειται για κάτι πολύ οικείο στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου ο κλάδος των Garden Centers γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Το 15ο Συνέδριο DIY & Home Improvement το οποίο θα γίνει την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη, θα παρουσιάσει τους λόγους πίσω από αυτήν την ανάπτυξη, αλλά και τι αυτή συνεπάγεται για το μέλλον των Garden Centers και στην Ελλάδα.

Ο Alexander Kremer, Ιδιοκτήτης και Γενικός Διευθυντής των Kremer Gartencenter, θα παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό το πώς ένα παραδοσιακό φυτώριο-γεωπονικό κατάστημα μπορεί να «μεταμορφωθεί» σε μια καθηλωτική εμπειρία για τους καταναλωτές, με έμφαση στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την καινοτόμο προσέγγιση στη λιανική πώληση.

Το Συνέδριο DIY & Home Improvement διοργανώνεται από την Karydakis Media και είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς: εργαλεία – μηχανήματα, χρώματα – βερνίκια και δομικά υλικά, ενώ εξίσου αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου. Είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου.

Με τίτλο Reshaping Realities η ατζέντα του συνεδρίου περιλαμβάνει σειρά ζωτικών ζητημάτων για την Home & Gaden αγορά:

• ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Συνδυαστική αγοραστική δύναμη και ανταγωνιστικότητα
• ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Το «κλειδί» για τη μείωση εκπομπών άνθρακα
• CUSTOMER EXPERIENCE: Η πολυκαναλική προσέγγιση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία πελάτη
• ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ: Η σημασία των cradle to cradle και πιστοποιημένων βιώσιμων λύσεων
• GARDEN CENTERS: Γιατί είναι απαραίτητα και στην Ελλάδα
• ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ: Από το Home Improvement στο Home Connectivity
• ΕΡΕΥΝΕΣ: Τι ψάχνουν οι καταναλωτές

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ένα μοναδικό food & wine networking party, το οποίο θα ενώσει όλους τους ανθρώπους του κλάδου.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διοργάνωση στο diyconference.gr

Μην χάσετε την ευκαιρία – Δηλώστε συμμετοχή




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ