ΜΕ ΠΛΑΝΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Αποκαλυπτικά αναφορικά με τις καταναλωτικές τάσεις ως προς το DIY & Home Improvement τόσο εν μέσω καραντίνας, όσο και μετά την ολοκλήρωσή της είναι τα αποτελέσματα σχετικής, πανευρωπαϊκής έρευνας της USP Marketing Consultancy. Σύμφωνα με αυτά, το 19% των ερωτηθέντων έκανε κάποια εργασία βελτίωσης της κατοικίας τους στο διάστημα της καραντίνας, ενώ το 49%  προγραμματίζει τις εργασίες του για μετά το τέλος της δύσκολης αυτής περιόδου.

Προθυμότεροι για DIY & Home Improvement projects φαίνονται να είναι Βέλγοι, Βρετανοί και Αυστριακοί, ενώ οι Ιταλοί είναι οι λιγότερο διατεθειμένοι να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο.

Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων ανέδειξαν την επιθυμία των millennials (18 – 34 ετών) να ανακαινίσουν, επισκευάσουν, ανανεώνουν και αναβαθμίσουν την κατοικία τους σε ποσοστό 25%. Αντίθετα, πιο διστακτικοί εμφανίζονται οι μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες και οι ερωτηθέντες με χαμηλό εισόδημα.

Ακόμη, για τον τρόπο αγορών ειδών DIY & Home Improvement τo 27% δήλωσε πρόθυμο να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, το 30% ασπάζεται τις online παραγγελίες και ένα 39% απασχολείται έντονα με online αναζήτηση προϊόντων DIY & Home Improvement.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ