14ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIY & HOME IMPROVEMENT: TO CUSTOMER EXPERIENCE ΣΤΗΝ AI ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑ-ΠΑΝΔΗΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ζούμε στην «εποχή των δεδομένων». Οι διαθέσιμες ποσότητες δεδομένων είναι σχεδόν απεριόριστες και η πραγματική πρόκληση είναι το να τα μετατρέπουμε σε σημαντική πληροφόρηση που θα οδηγήσει, εν τέλει, σε ορθές στρατηγικές αποφάσεις. Το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε τη σύνδεση μεταξύ των αριθμητικών δεδομένων και των ανθρώπινων συναισθημάτων και αναγκών, θα παρουσιαστεί στο 14o Συνέδριο DIY & Home Improvement το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου, στο Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα).

Σε μια άκρως ενδιαφέρουσα παρουσίαση, ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca και ειδικός στο Customer Experience and Loyalty θα επιδιώξει κατά τη διάρκεια του 14ου Συνεδρίου DIY & Home Improvement να αποκωδικοποιήσει το Generative AI & Speech Analytics. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί πλέον να κατανοεί την ανθρώπινη γλώσσα. Μπορεί επίσης να αξιολογεί τα συναισθήματά των πελατών και να εκτελεί καμπάνιες αναλύοντας τα αποτελέσματα τους.

Μετά από την πανδημική κρίση, έχουν αλλάξει άρδην οι συνθήκες της αγοράς εργασίας, αφού έχουν καταστεί πιο ευέλικτες, με τη μερική απασχόληση, την εργασία ορισμένου χρόνου και την εξ αποστάσεως εργασία να έχουν αυξηθεί σημαντικά, ενώ πολλοί εργοδότες προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής υβριδικού μοντέλου εργασίας και κυλιόμενου ωραρίου εργασίας. Τα νέα «ήθη» της μετά-πανδημικής αγορά εργασίας και πως οι επιχειρήσεις μπορούν να βγουν ωφελημένες από αυτά, θα παρουσιάσει ο ιδρυτής της Searchlight Partners, Πέτρος Μίχος.

Με τίτλο «Κόντρα στην αβεβαιότητα» οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί το 14o Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι:

  • PAY-PER-USE: Το μέλλον στη διαχείριση λειτουργιών
  • MEGATRENDS: Ποια είναι και πώς αλλάζουν το λιανεμπόριο
  • ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ &TECH FREE ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ: Συνειδητή, αυθεντική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση
  • ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ: Προσθέστε αξία στην προσφορά
  • HOME IMPOVEMENT MARKETING: Στρατηγικές επικοινωνίας και ανάπτυξης
  • ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: Το Customer Experience στην AI εποχή
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ: Τι αλλάζει στις συνήθειες των πελατών

Το Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς: εργαλεία – μηχανήματα, χρώματα – βερνίκια και δομικά υλικά, ενώ εξίσου αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου. Είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου.

Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face επικοινωνία με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ένα μοναδικό food & wine networking party, το οποίο θα ενώσει όλους τους ανθρώπους του κλάδου.

Λεπτομέρειες – Συμμετοχές στο https://www.diyconference.gr




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ