14o ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIY & HOME IMPROVEMENT: ΠΩΣ «ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ» ΤΟ CUSTOMER-CENTRIC GROWTH

Στο σημερινό, γρήγορα εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, η επίτευξη επιχειρηματικής ανάπτυξης με πελατοκοκεντρικό προσανατολισμό έχει γίνει ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση. Οι παράγοντες που «ξεκλειδώνουν» την customer-centric growth οργανωτική νοοτροπία θα παρουσιαστούν στο 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου, στο Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα).

O Βέλγος commercial engineer και επιχειρηματικός σύμβουλος, Luc Demeulenaere θα αποκαλύψει στους συμμετέχοντες κάθε πτυχή εξασφάλισης πελατοκεντρικής σκέψης και νοοτροπίας. Είναι τα data ο ακρογωνιαίος λίθος της πελατοκεντρικότητας ή η αλλαγή πρέπει να διαπεράσει ολόκληρη την εταιρεία και σε όλα τα επίπεδα;

Για μια πελατοκεντρική προσέγγιση, όμως, δεν αρκεί μόνο η αλλαγή τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας. Χρειάζεται διαδικασίες και εργαλεία και ένα από τα σημαντικότερα είναι ο σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων και λύσεων που όχι απλά θα ικανοποιούν τις προσδοκίες και τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά δημιουργούν και νέες, προβλέποντας τη συμπεριφορά τους. Στον ολοένα και αυξανόμενο ρόλο που πρέπει να παίζει ο σχεδιασμός ενός προϊόντος στην R&D διαδικασία κάθε εταιρείας θα αναφερθεί ο Chief Design Officer της Fiskars, Petteri Masalin. Ορμώμενος από φινλανδική σχεδιαστική σκέψη και έχοντας κερδίσει πολλά βραβεία σχεδιασμού θα μιλήσει για μια υβριδική προσέγγιση, στην οποία οι μηχανικοί γίνονται σχεδιαστές και οι σχεδιαστές γίνονται μηχανικοί.

Με τίτλο «Κόντρα στην αβεβαιότητα» οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί το 14o Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι:

  •  PAY-PER-USE: Το μέλλον στη διαχείριση λειτουργιών
  • MEGATRENDS: Ποια είναι και πώς αλλάζουν το λιανεμπόριο
  • ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ & TECH FREE ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ: Συνειδητή, αυθεντική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση
  • ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ: Προσθέστε αξία στην προσφορά
  • HOME IMPOVEMENT MARKETING: Στρατηγικές επικοινωνίας και ανάπτυξης
  • ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: Το Customer Experience στην AI εποχή
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ: Τι αλλάζει στις συνήθειες των πελατώn

Το Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς: εργαλεία – μηχανήματα, χρώματα – βερνίκια και δομικά υλικά, ενώ εξίσου αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου. Είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου.

Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face επικοινωνία με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ένα μοναδικό food & wine networking party, το οποίο θα ενώσει όλους τους ανθρώπους του κλάδου.

Λεπτομέρειες – Συμμετοχές στο https://www.diyconference.gr




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ