16ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIY & HOME IMPROVEMENT: ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ HOME & GARDEN ΑΓΟΡΑΣ – 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ

Το 16ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη, θα αποτελέσει -για ακόμη μια χρονιά- κομβικό σταθμό για τον ελληνικό Home & Garden κλάδο. Πιο εξωστρεφές από ποτέ θα μετουσιωθεί σε πύλη διασύνδεσης της εγχώριας παραγωγής με την ευρωπαϊκή αγορά, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για νέες εμπορικές ευκαιρίες και εξαγωγικές συνεργασίες.

Στη φετινή διοργάνωση, η Karydakis Media, έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην παρουσία εκπροσώπων μεγάλων ευρωπαϊκών αλυσίδων καταστημάτων και χονδρεμπόρων, μελών της EDRA/GHIN (European DIY-Retail Association & Global Home Improvement Network).

Σημαντικότατοι decision makers – προσκεκλημένοι θα έρθουν σε άμεση επαφή με ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο την ενίσχυση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας και την προώθηση ελληνικών προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού.

Το συνέδριο θα δημιουργήσει ένα δυναμικό περιβάλλον για networking γύρω από τις εξελίξεις στον κλάδο και θα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις νέες τάσεις, τις εμπορικές απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, καθώς και τις στρατηγικές διείσδυσης που μπορούν να ακολουθήσουν οι ελληνικές εταιρείες. Παράλληλα, θα προβάλει καινοτομίες και νέα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.

Το Συνέδριο DIY & Home Improvement αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια B2Β συνάντηση της αγοράς των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών και του εξοπλισμού Home & Garden ανανέωσης. Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face αλληλεπίδραση με στελέχη από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών, της τεχνολογίας και του εξοπλισμού κατοικίας.

Το 16ο Συνέδριο DIY & Home Improvement θα καλύψει όλα τα φλέγοντα θέματα της αγοράς. Την ψηφιακή μεταμόρφωση, την άνοδο των νέων μορφών εμπορίου, τις καταναλωτικές τάσεις, τα φυσικά καταστήματα και την παγκόσμια οικονομική και πολιτική αβεβαιότητα, που αναγκάζουν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν νέες, καινοτόμες στρατηγικές.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://www.diyconference.gr.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ