AΦΟΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ: ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ 4o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΜΠΟΡΩΝ STANLEY BLACK&DECKER

Από απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το 4o ετήσιο συνέδριο έμπορων Stanley Black&Decker, που έγινε στις 3 και 4 Φεβρουαρίου, στον Βόλο και διοργανώθηκε από την εταιρεία «Αφοί Παπαγιάννη» στο Forum Conference Center.

Ήταν ένα διήμερο αφιερωμένο σε όλα τα brands του ομίλου Stanley Black&Decker κατά τη διάρκεια του οποίου, πάνω από 60 έμποροι είχαν τη δυνατότητα όχι μόνο να ενημερωθούν, αλλά και να δουν από κοντά και να δοκιμάσουν όλα τα καινούργια και καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας.

Με μια τεράστια γκάμα εργαλείων χειρός και ηλεκτρικών έχοντας κάτω από την ομπρέλα της μεγάλα και αξιόπιστα brands, η Stanley Black&Decker προσφέρει στους εμπόρους της καλύτερη και αμεσότερη προσέγγιση των πελατών. Μέσα αποθήκευσης (εργαλειοφορείς, πάγκοι, φορητά μέσα αποθήκευσης κλπ) εργαλεία χειρός (κλειδιά, κατσαβίδια, πένσες, σφυριά κλπ), καθώς και εξειδικευμένα εργαλεία (για το αυτοκίνητο, την ηλεκτρολογία, την αεροναυπηγική, τη βιομηχανία κλπ) καλύπτουν τις ανάγκες κάθε κύκλου εργασιών.

Ανοίγοντας τις εργασίες του Συνεδρίου η Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Ισραήλ & Κύπρου της Stanley Black&Decker, Μαριέλλα Τόμας, αναφέρθηκε στην άνοδο πωλήσεων κατά 30% που εμφάνισε η εταιρεία στην Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο, με την εταιρεία «Αφοί Παπαγιάννη» να ανεβάζει το δικό της ποσοστό κατά 47%. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία της κα. Τόμας σε αυτή την άνοδο πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε το παραδοσιακό εμπόριο σε ποσοστό 60-40 έναντι των μεγάλων DIY πολυκαταστημάτων.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση του Γενικού Διευθυντή Νότιας Ευρώπης της Stanley Black&Decker, Alberto Casati, έκανε λόγο για πανευρωπαϊκή άνοδο 9% στην αγορά του εργαλείου, με την Ελλάδα να έχει άνοδο 11% και αποκάλυψε ότι παγκοσμίως πωλούνται 50 εργαλεία κάθε δευτερόλεπτο!

Στη συνέχεια, ο Θανάσης Κουρέτας, Διευθυντής Service της Stanley Black&Decker, ανέλυσε την after sales στρατηγική της εταιρείας στην Ελλάδα, η οποία προσφέρει εύκολη αναζήτηση ανταλλακτικών μέσω του http://www.2helpU.com, αλλά και δωρεάν παραλαβή του χαλασμένου εργαλείου από το κατάστημα.

Ο Νίκος Παπαγιαννής, CEO της «Αφοί Παπαγιάννη» παρουσίασε το Total Customer Support, ένα ολοκληρωμένο δίκτυο υποστήριξης των πελατών της εταιρείας, το οποίο τίθεται σε εφαρμογή από αυτή τη χρονιά και προσφέρει βέλτιστη εμπορική εξυπηρέτηση, τεχνική κατάρτιση, demos εργαλείων και υπηρεσίες marketing προς όφελος των συνεργατών της.

Οι πλέον πρόσφατες προσθήκες στο portfolio των brands της Stanley Black&Decker συγκέντρωσαν το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων. Οι λάμες και τα κοπτικά αξεσουάρ της Lenox (ποτηροτρύπανα, λάμες σιδηροπριόνων, πριονάκια σέγας, σπαθόλαμες, εργαλεία χειρός) παρουσιάστηκαν από τον Λευτέρη Δαγαλάκη, External Training Specialist της Stanley Black&Decker. Πρόκειται για προϊόντα κορυφαίας τεχνολογίας, τα οποία παραμένουν αιχμηρά περισσότερο χρόνο, παρουσιάζουν μειωμένες οι δονήσεις στην κοπή και κόβουν βαθύτερα και γρηγορότερα, απογειώνοντας την παραγωγικότητα.

Για τη Facom, η οποία καλύπτει με εργαλεία τους τομείς του αυτοκινήτου, της βιομηχανίας, της ηλεκτρονικής και της ηλεκτρολογίας και τον τρόπο με τον όποιο θα γίνεται πλέον η διανομή στην ελληνική αγορά των προϊόντων της μέσω της Stanley Black&Decker, μίλησε ο Facom/Expert Business Leader της εταιρείας, Ανδρέας Κακλαμάνης.

Τέλος, όλες οι προσθήκες νέων προϊόντων στην γκάμα των Stanley και DeWalt, παρουσιάστηκαν από τους Τζώννυ Μοσχόπουλο, Marketing Leader GTS EMED της Stanley Black&Decker και Λευτέρη Δαγαλάκη αντίστοιχα, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν ζωντανά στα demos, που διοργανώθηκαν στις εγκαταστάσεις της «Αφοί Παπαγιάννη».




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ