PRAKTIKER HELLAS: 98,75% Ο Μ.Ο. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

H Praktiker Hellas, συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία για 6η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ). Από τις 7 έως τις 12 Οκτωβρίου,  200.000 καταναλωτές όλων των ηλικιών συμμετείχαν στα καθιερωμένα – διοργανώνονται σταθερά κάθε 2ο Σάββατο του μήνα – δημιουργικά Workshops της Praktiker, πήραν μέρος σε διαγωνισμούς, εμπνεύστηκαν από τους ειδικούς για το σπίτι τους και απήλαυσαν μοναδικές εκπτώσεις σε όλα τα καταστήματα και το praktiker.gr.

Παράλληλα, στον θεσμό «Διαγωνισμός Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης» (“Great Service Store”), που διοργανώνεται στο πλαίσιο του «ευ αγωνίζεσθαι», χιλιάδες ήταν οι καταναλωτές απάντησαν σε ερωτηματολόγια και στην έρευνα ικανοποίησης πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν τα καταστήματα. Τα τρία νικητήρια καταστήματα, αναδείχθηκαν με διαφορά ελάχιστων βαθμών, ενώ ο πανελλαδικός Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών που συγκέντρωσε η Praktiker Hellas αυτή την εβδομάδα είναι 98,75%, ποσοστό υψηλότερο από το αντίστοιχο του 2018.

Αναφορικά με τους ανθρώπους της εταιρίας, η ΕΕΕΠ αποτέλεσε και για αυτούς μία μεγάλη γιορτή με ιδιαίτερες εκπλήξεις, ξεχωριστές εμπειρίες και δράσεις σχεδιασμένες αποκλειστικά για εκείνους. Φέτος, με αφορμή την ΕΕΕΠ εγκαινιάστηκε η νέα παροχή της εταιρείας προς τους εργαζομένους της και τους πρώτου βαθμού συγγενείς τους, που αφορά σε Γραμμή διατροφικής συμβουλευτικής καθώς και 24ωρη γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ