STIHL: ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΕ ΝΕΑ «ΕΞΥΠΝΑ» ΠΕΔΙΑ

Με μικρή άνοδο κινήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Stihl το 2018, παρά τις μη ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και το ισχυρό ευρώ. Αυτό αποκάλυψε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Stihl, Dr. Bertram Kandziora, κατά τη διάρκεια συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα στις 18 Σεπτεμβρίου, στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας, στο Βάϊμπλιγκεν της Γερμανίας.

Ακόμη, κατά τη διάρκεια της Stihl International Media Day, στην οποία έδωσαν το παρόν περισσότεροι από 100 δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη –μεταξύ των οποίων και εκπρόσωπος του Hardware Store-  παρουσιάστηκαν και όλες οι «έξυπνες» λύσεις που φέρνει η εταιρεία για το Smart Forest, το Smart Garden και το Smart Landscaping. Προϊόντα, που καθιστούν τις εργασίες στο δάσος και στον κήπο ακόμα πιο εύκολες για επαγγελματίες και ερασιτέχνες. Μεταξύ αυτών, το πρώτο αλυσοπρίονο του κόσμου με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, ένα «έξυπνο» σύστημα ποτίσματος, cloud και διαγνωστικά λογισμικά για αποθήκευση και διαχείριση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, ρομποτικά και επαναφορτιζόμενα χλοοκοπτικά κ.α.

Πιο συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2018 η εταιρία σημείωσε κύκλο εργασιών 2,65 δις €. Αυτό μπορεί να συνιστά μία μικρή πτώση της τάξης του 1,7%, αλλά αν οι ισοτιμίες ξένων νομισμάτων παρέμεναν αμετάβλητες, το αποτέλεσμα πωλήσεων θα παρουσίαζε αύξηση της τάξης του 4,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, η μετατροπή νομισμάτων στις βασικές –εκτός Ευρώπης- αγορές της Stihl (κυρίως στις ΗΠΑ και τη Βραζιλία) είχε ως αποτέλεσμα τον μειωμένο κύκλο εργασιών λόγω ισχυροποίησης του ευρώ. Επιπλέον, η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε λόγω της μικρότερης περιόδου βλάστησης που ακολούθησε τον παρατεταμένο ψυχρό χειμώνα, αλλά και λόγω του θερμού καλοκαιριού, ειδικά στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, αλλά και τη Βόρεια Αμερική.

Στους επιμέρους τομείς, θετικά αποτελέσματα σημείωσαν τα βενζινοκίνητα μηχανήματα, ενώ και τα νέα επαναφορτιζόμενα εργαλεία που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, ξεπερνούν τις προσδοκίες στις πωλήσεις.

Κατά τη διάρκεια της Stihl International Media Day, παρουσιάστηκαν και δοκιμάστηκαν όλα τα  νέα προϊόντα της εταιρείας για τα οποία θα ενημερωθείτε αναλυτικά το επόμενο διάστημα, τόσο από το Hardware Store Newsletter όσο και από το hardware-store.gr.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ