VECHRO: ΠΑΤΗΣΑΝ ΓΚΑΖΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το πρώτο επτάμηνο του 2020 για την  Vechro, ως αποτέλεσμα της  ανοδικής πορείας, που ακολούθησε η ελληνική χρωματοβιομηχανία αμέσως μετά το lockdown. Ειδικότερα, όπως αποκάλυψε στο Hardware Store η Πρόεδρος & CEO της Vechro, Κατερίνα Χατζηνικόλα-Δήμα:

«Ο Μάρτιος, μήνας τον οποίο ξεκίνησε το lockdown των καταστημάτων , μας βρήκε με πτώση 32% έναντι του αντίστοιχου μήνα το 2019. Ο Απρίλιος είχε ακόμη μεγαλύτερη πτώση έναντι του περσινού, η οποία προσέγγισε το 53%. Στη συνέχεια, όμως, και με το άνοιγμα των καταστημάτων μέσα στον μήνα Μάιο, βιώσαμε αυξημένες και μαζικές παραγγελίες από όλο το δίκτυό μας. Αυτό είχε ως συνέπεια να διαταραχθεί η εφοδιαστική αλυσίδα και το προσωπικό μας να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών μας. Ακόμα και κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες και τις ελλείψεις κωδικών προϊόντων που υπήρξαν, ο Μάιος ήταν σχεδόν 10% πάνω από τον αντίστοιχο του προηγούμενου έτους, ο δε Ιούνιος έφτασε σχεδόν το +40%! Ακόμα κι ο Ιούλιος παρουσίασε αύξηση με διψήφιο ποσοστό σε σχέση με τον περσινό  κι εν τέλει η πορεία του επταμήνου 2020, έχοντας ανακτήσει όλες τις απώλειες μας, κλείνει με θετικό πρόσημο».

Επισκευές και αντιμικροβιακά χρώματα σώζουν τη χρονιά

Είναι γεγονός ότι το lockdown άλλαξε την νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών και τους έκανε πιο συνειδητοποιημένους. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της Vechro.

«Βλέπουμε πως όλο και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται στα πιστοποιημένα οικολογικά, αντιμικροβιακά και αντιμυκητιακά προϊόντα που παράγει η εταιρεία μας και την έχουν καθιερώσει ως Νο1 εταιρεία σε συνολικές πωλήσεις και πιστοποιήσεις οικολογικών χρωμάτων στην Ελλάδα από το 2003 μέχρι και σήμερα», τονίζει η κα. Χατζηνικόλα-Δήμα και συνεχίζει:

«Ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων τους επόμενους μήνες, και ειδικά τους καλοκαιρινούς, έχει σαν στόχο να ασχοληθεί με… μερεμέτια που είναι σε εκκρεμότητα στο σπίτι ή στο εξοχικό. Τα αποτελέσματα έχουν δείξει πως ένα σημαντικό ποσοστό δεν θα κάνει φέτος διακοπές, καθώς ένα μέρος αυτών θα παραμείνουν στα εξοχικά τους τα οποία έχουν σκοπό και να ανανεώσουν. Οι καταναλωτές λόγω των δεδομένων συνθηκών και των περιορισμών που υπάρχουν συνεχίζουν να στηρίζουν την DIY αγορά και να ασχολούνται με το σπίτι τους».

Στην τελική ευθεία επέκταση εγκαταστάσεων και ψηφιακός μετασχηματισμός  

Ήδη από το 2018, η Vechro συμπλήρωσε 70 χρόνια λειτουργίας και συνάμα ανανέωσε πλήρως την  εταιρική της ταυτότητα: με νέο λογότυπο και καθολική αλλαγή συσκευασιών.

«Οι επενδύσεις, που αφορούν τον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού της μονάδας παραγωγής ολοκληρώθηκαν, ενώ εντός του 2020 θα ολοκληρωθεί και η επένδυση ύψους  1,5 εκατ. ευρώ στην επέκταση εγκαταστάσεων της μονάδας παραγωγής, καθώς και στον ψηφιακό μετασχηματισμό ολοένα και περισσοτέρων λειτουργιών», καταλήγει η κα. Χατζηνικόλα-Δήμα.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ