8o ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

Απόλυτα ικανοποιημένους και με την εμπέδωση της «κουλτούρας της ψηφιοποίησης και της πράσινης μετάβασης» άφησε τους 950 συμμετέχοντες και τους 16 διακεκριμένους ομιλητές από όλο τον κόσμο, το 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο DIY που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 10 Ιουνίου, στην Κοπεγχάγη.

ΣΤΟΝ JOHN HERBERT ΤΟ DIY-LIFETIME AWARD 2022

Τον John Herbert επέλεξαν ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος λιανέμπορων DIY (EDRA), η Ένωση Κατασκευαστών ειδών Home Improvement (HIMA) και το Παγκόσμιο Δίκτυο Home Improvement (GHIN) για να απονείμουν το DIY Lifetime Award 2022. Το βραβείο απενεμήθη την Πέμπτη 9 Ιουνίου, στη διάρκεια του επίσημου δείπνου του Συνέδριου, για την 66ετή προσφορά του στην αγορά του DIY & Home Improvement.

Ο John Herbert δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο από το 1956 και στην αγορά του DIY & Home Improvement από το 1983. Υπήρξε επί 17 χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της οικογενειακής αλυσίδας Knauber, μέχρι το 2000. Το 2001 έγινε Πρόεδρος του The Home Depot EXPO Design Center for the West Coast of America και το 2022 επέστρεψε στη Γερμανία ως Διευθύνων Σύμβουλος της BHB και έγινε συνιδρυτής της EDRA.

Είναι στο τιμόνι της διεθνούς ένωσης από το 2004, ιδρύοντας παράλληλα την GHIN το 2015 και πραγματοποιώντας 440 ταξίδια σε σχεδόν κάθε σημαντική εταιρεία Home Improvement σε όλο τον κόσμο. Χωρίς αυτόν η EDRA/GHIN δεν θα είχε καταφέρει να αντιπροσωπεύει ολόκληρο το φάσμα της αγοράς, αριθμώντας 219 μέλη. Ο John Herbert παρέλαβε το βραβείο του εμφανώς συγκινημένος και αφού ευχαρίστησε την ομάδα του αρκέστηκε να πει: «Αισθάνομαι πολύ περήφανος και πολύ ταπεινός».\

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ

Στο όραμα της βιώσιμης ανάπτυξης της αγοράς DIY & Home Improvement ήταν αφιερωμένη η πρώτη ενότητα της δεύτερης μέρας του συνεδρίου. Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι η υλοποίηση προγραμμάτων και ενεργειών, που έχουν άμεσο και ουσιαστικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και την κοινωνία βελτιώνει την εικόνα και την απόδοσή τους.

Στην παρουσίαση του ο Mark Haviland (Founder, Shift17) παρότρυνε τους συνέδρους να έχουν ολιστική προσέγγιση στην ανάπτυξη βιώσιμων προϊόντων και υπηρεσιών: από τις πρώτες ύλες τους μέχρι το τέλος της ζωής τους.

Η Dilys Maltby (Senior Partner, Circus) στάθηκε στην επείγουσα ανάγκη για υπεύθυνους επιχειρηματικούς ηγέτες, οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν την επιρροή τους για να υπερασπιστούν και να ενισχύσουν μια αγορά, που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας.

Ο Wayne Visser (Professor Of Integrated Value, Antwerp Management School) τόνισε ότι μέσω της συμβολής τους στην ευημερία και ευζωία των τοπικών κοινωνιών οι εταιρείες θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιωσιμότητα, την περιβαλλοντική μέριμνα, την κοινωνική αλληλεγγύη και τη διάφανη επικοινωνία θα αποτελέσουν ένα πραγματικό κίνημα, ικανό να αναγεννήσει τη φύση και την οικονομία.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ 2022

Η δεύτερη ενότητα του προγράμματος της δεύτερης μέρας του 8ου Παγκοσμίου Συνεδρίου αποκάλυψε τις πιο επιδραστικές τάσεις που θα καθορίσουν την καταναλωτική συμπεριφορά το 2022. Ο κόσμος άλλαξε ριζικά την τελευταία διετία: καταναλωτικές συνήθειες και επιχειρηματικές δραστηριότητες μεταμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας. Σε αυτήν την ευμετάβλητη περίοδο που διανύουμε, είναι επιτακτική ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα σε αυτά που χρειάζονται οι καταναλωτές. Αναγνωρίζοντας εγκαίρως αυτές τις τάσεις, τα brands θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που θα ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του κοινού.

Ο Paul Martin (Head Of Retail, KPMG) ανέφερε ότι η αγορά θα καθοριστεί από αναδυόμενες τεχνολογίες, οι οποίες θα αλλάξουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα αγαπημένα τους brands και θα δημιουργήσουν νέες γραμμές άμυνας του παραδοσιακού εμπορίου απέναντι στο ηλεκτρονικό.

Ο Llewelyn Walters (CEO, Massmart South Africa) τόνισε ότι το 2022 είναι μια χρονιά μετασχηματισμού για το λιανικό εμπόριο. Οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ και για να ξεχωρίσουν κάποιο brand μέσα στον «θόρυβο» της αγορά απαιτεί Retail Reimagined.

Ο Henk Becker (President, Bosch Power Tools) παρουσίασε τις πιο πρόσφατες καινοτομίες στα power tools και αποκάλυψε πως μια κοινή μπαταρία, διαμοιράσιμη ακόμα και μεταξύ εργαλείων διαφορετικών κατασκευαστών θα κάνει πολύ απλούστερη τη ζωή των καταναλωτών.

Τέλος, ο Reinier Zuydgeest (Managing Consultant, USP Marketing Consultancy ) αποκάλυψε τις βασικότερες καταναλωτικές τάσεις στην αγορά τους DIY & Home Improvement: Οι DIYers είναι πιο πιθανό να είναι Millennials -Η «υπέρ – έμπνευση» είναι βασικός παράγοντας για την ακύρωση home improvement projects – Η αγορά ενοικίασης κατοικιών βρίσκεται σε άνοδο – Οι δραστηριότητες αναδιαμόρφωσης του σπιτιού θα συνεχιστούν –Το οικιακό wellness οδηγεί σε άνθιση την αγορά φωτισμού.

Το 9o Παγκόσμιο Συνέδριο DIY θα γίνει στο Βερολίνο, 14-16 Ιουνίου 2023




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ