ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τη βρετανική εφημερίδα “The Economist” σε συνεργασία με την SAP αποκάλυψε ότι η ευκολία, η αμεσότητα και η δυνατότητα άμεσης επαφής με το προϊόν είναι οι παράγοντες που παρακινούν τους καταναλωτές να αγοράσουν στο φυσικό κατάστημα. Η μελέτη, με τίτλο “The Influential Shopper” ανέλυσε και τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστικές συνήθειες άλλαξαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Όσον αφορά το τοπικό εμπόριο, το 57% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προτιμά να αγοράζει σε φυσικά καταστήματα «για την ικανοποίηση της απευθείας μεταφοράς του προϊόντος στο σπίτι».

Η δυνατότητα αξιολόγησης της εμφάνισης και της λειτουργικότητας του προϊόντος (37%) είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο οι συμμετέχοντες επιλέγουν το παραδοσιακό φυσικό εμπόριο, καθώς και προσφορές και οι εκπτώσεις (31%). Ωστόσο, στην τελευταία πτυχή υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των γενεών: οι λεγόμενοι baby boomers (γεννημένοι μεταξύ 1946 και 1964) και η Generation X (1965-1980) θεωρούν ότι τα φυσικά καταστήματα προσφέρουν καλύτερες προσφορές από το διαδικτυακό κανάλι, ενώ οι νεότερες γενιές σκέφτονται διαφορετικά.

Όπως επισήμανε ο Alfonso Cossío, επικεφαλής της SAP Experience, «το κλειδί για την επιτυχία είναι ο εντοπισμός τρόπων ικανοποίησης των αναγκών όλων των ομάδων γενεών και η δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών σε οποιοδήποτε περιβάλλον, είτε στο κατάστημα είτε στα διαδικτυακά κανάλια «.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ